En fredag

Här kommer lite bilder från fredagens spontanfest.

Förfest blev det hos Micke och Robin. Vi drack öl och spelade Wii.


 Robin bowlar
 Ak, Robin och Ulf
 Jo-Hannas strikingpose
 Söta brudar
 Jag som spöke
 Olov lyckades få in ett mål mot Micke i fotbollsspelet
 Robin, Micke och Jo-Hanna ställer upp sig för fotografen
 På bussen mot E-puben
 Arsenalmärket är viktigt

Idag är det en sån där icke-bakissöndag som jag har tänkt få en massa gjort på. Till exempel skolarbete, städning, tvättning och träning. Så nu ska jag försöka ta mig själv i kragen.

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

söta bilder:D

Postat av: ak

haha, jag hade helt glömt att det fanns en kamera med på festen. :P

2008-02-13 @ 17:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback