En dag kvar

I morgon är sista dagen på VFU:n. Just när man börjat gilla skitungarna. Den jobbigaste klassen satt som ljus idag på min lektion. Det var roligt att se.

Jag har vikarierat hela dagen idag. (Skvallra inte för lärarutbildningen.) Jag tycker faktiskt att det ska stå i instruktionerna för VFU:n att man i minst en lektion ska vara ensam med klassen, utan sin handledare. Det är lite annorlunda, och ganska lärorikt.

Fortfarande glad över att jag ska bli gymnasielärare. Förstår inte hur högstadielärarna orkar med allt ljud och stök. De är beundransvärda.

Sovmorgon till 8.30 i morgon, en lektion med 7 C, samtal med min handledare och sedan helg. Nice.

Är det verkligen ingen som vill spela badminton på lördag? Kom igen!

Kommentarer
Postat av: lyol

jag skulle lätt spela med dig i morrn men jag är förkyld och kommer typ inte kunna andas om jag springer(vilket jag alltid får göra när jag spelar mot dig..). men en annan sak som jag har hört är att det är bra med alkohol när man är sjuk.

2008-02-29 @ 15:51:10
Postat av: Elin

En annan gång då! Haha, jo alkohol är ju bra för kroppen, det vet vi ju! Jag ska nog på fest hos Linnéa iaf, du får haka på om du vill!

Postat av: lyol

sweet! låter inte helt olockande.

2008-02-29 @ 23:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback