Buffé på Rex

Jag såg ett mail från Lärarnas Riksförbund:

"Hejsan på er alla.

LR och LR Stud vill passa på att uppmärksamma alla medlemmar om att det bjuds på en afterworkbuffé på REX den 22/2 klockan 16.00

Lärarnas Riksförbund står för maten och ni betalar själva för drickat.

Passa på att komma och träffa andra studenter samt att lära känna lite yrkesverksamma lärare.

Anmälan görs på [email protected]"

Än så länge verkar jag, Micke och Ylva vara på. Någon annan som är sugen?



Det var visst fel mailadress. Den rätta är: [email protected]
Nu har vi lyckats få med oss Ulf också, och hoppas på fler!

Kommentarer
Postat av: Tomas

Hade varit riktigt nice, men om jag befinner mig i Umeå i helgen blir det toffling som gäller för min del. Ni överlever nog utan mig :)
Ha det så trevligt ändå, vettja!

2008-02-20 @ 22:41:04
Postat av: Elin

Klart ni ska passa på med att toffla! Ni får ha det så trevligt! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback