Torsdag

Idag har jag varit på Strömpilen. Jag handlade vin och öl till invalid-Frida, som skulle ha lite svårt att krycka sig fram till systemet själv, två cider till min midereråriga klasskompis och ett vin inför lördagens tjejmiddag/vinprovning. Jag köpte dessutom en julklapp till julklappsutlottningen som vi ska ha på lördag. Jag gillar verkligen att köpa julklappar/presenter. Jag brukar dock ha lite svårt att hålla mig till budgeten...

Ikväll ska jag till Frida och plugga inför morgondagens översättningstenta. Jag tror att den kommer att vara jäkligt knepig. Bara det faktum att man inte kan få pluspoäng, utan bara minuspoäng är ju inte så lovande...

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag ar helt overtygad om att din tenta kommer att ga galant! Ja visst ar det kul att kopa julklappar, finns en liten risk att ja gkommer att shoppa ihjal mig har borta :) lycka till imorgon! storkram

Postat av: Frida

Tack för inköpet, det är tur att invalido har vänner som är Oinvalido :)

Nu snart äre Partyparty!!

2008-12-12 @ 15:13:32
URL: http://fridolita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback