Bloggkommentar om en bloggkommentar

Stureplans vackraste kommenterar Faddes blogg:

"Boka Fadde som tomte

tors, 18 dec 2008 10:04


Jag följer slaviskt Faddes fantastiskt underhållande blogg. Anledningen till det är att han aldrig slutar leverera inlägg som får mig att tappa hakan av häpnad. När jag inte trodde att han kunde sjunka lägre så slänger han ut ett till synes fullt seriöst erbjudande om att man kan hyra in honom som tomte.

Kalla mig cynisk om ni vill, men jag tror att det är ett tragiskt rop på hjälp för att han inte vill fira jul i sin ensamhet nu när det är definitivt slut med Linda Rosing.


I övrigt kan man läsa följande om Faddes litterära eskapader:

'Jag har läst en enda bok i hela mitt liv! Det var en deckare med Ed Mc Bain som jag inte kommer ihåg speciellt mycket ifrån. Det var år 2002 som jag gav mig fan i att läsa en hel bok. Det tog mig fyra månader att läsa ut den. Jag har koncentrationssvårigheter vilket gör att när jag läser en sida och bläddrar över till nästa så glömmer jag bort vad jag läst! Då får jag gå tillbaka och läsa samma sida igen, osv osv. Låter märkligt men så är det. Den här boken som jag själv skrivit kommer att bli den andra! Ikväll börjar jag läsa den!'"


Hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback