Bilderna från i lördags

Här kommer bilderna från lördagens supertrevliga tjejmiddag/vinprovning/lilla julafton.

 Vi träffades på Ica och Ida var handlingsführer.
Sen drog vi hem till Ida och påbörjade våra tre rätter...
 Jo-Hanna gjorde goda fördrinkar.
 Julfin Annika.
 Tjejerna dricker drink och lagar mat. 
 Avokadotoast till förrätt...
 Vinprovningen var inte lätt, men AK lyckades få alla rätt.
 Julflickan hade pyntat julgranen.
 Mys i soffan med Annikas lek.
Man skulle ge ut lappar till varandra med "Most likely to..."
 Dessa lappar fick jag, haha. Inte så smickrande. :)
 Till efterrätt åt vi choklad-fondue.
Sen var det paketöppning!
 AK fick Annikas julkorg. Och jag fick biocheckar av AK.
Sen drog jag upp förslaget att gå på Corona och Ida, Johanna och Annika var på!
 Annika och Johanna på Corona.
 Sen träffade jag Frida som såklart ville peace-posa.
 Hennes skador lyste på dansgolvet. :)

Tack allihopa för en toppenkväll!

Kommentarer
Postat av: Frida

Du Peace-posar ju med...fast liiite vekare än mig :P

Postat av: Elin

Jag får öva upp mig :)

2008-12-18 @ 18:01:01
URL: http://eliste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback