Vill till Skell

Hela sommaren har jag åkt fram och tillbaka mellan Umeå och Skellefteå. Det har varit helt perfekt att vara på båda ställena. Men nu har jag slut resor på mitt busskort och vill inte lägga ut pengar på det såhär innan London, så nu kan jag inte åka hem.

Och bara för att jag inte kan åka hem så vill jag det mer än vanligt. Hela dagen har jag haft hemlängtan. Ringde till Anna och hörde vad de skulle göra ikväll, bara för att plåga mig själv lite. Jag vill också gå ut med mina tjejer ju...

Men om jag ska se fördelarna med att stanna i Umeå:
Jag sparar pengar, både genom att inte köpa busskort och genom att inte gå ut ikväll.
Jag kan stiga upp tidigt i morgon och skriva på Dostojevskij-tentan.
Det är hälsosamt med en nykter helg.


Övertygad?


Kommentarer
Postat av: Olov

Inte alls

2008-08-23 @ 17:38:28
Postat av: Haha

Jag gillar att det finns någon annan som lever en lika vit helg som jag =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback