Dålig föreläsning om LCHF

Idag är det förberedelser inför London som gäller. Jag ska städa, packa och inhandla lite grejer. I morgon åker vi..!

Pratade just med mamma i 27 x 2 minuter. (Hon ringde först och vi pratade i 27 minuter, sen bröts det. Jag ringde upp och vi pratade i exakt 27 minuter till, helt omedvetet.) Igår var hon på LCHF-doktor
Annika Dahlqvists föreläsning i Jörn, som jag peppat henne att gå på. Hon var inte impad. Dahlqvist var tydligen oförberedd, hade taskig attityd och spenderade mest tid till att klanka ner på livsmedelsverket. Synd att hon ska förstöra sitt buskap på det sättet.

Det har gått bra att äta lite kolhydrater den senaste tiden, men jag är inställd på att det inte kommer att gå så bra i London. Och det skiter jag faktiskt i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback