Jobba 12-15.15 ---> Kika på Mickes match ---> Avskedsfest hos Ylva

Idag är min sista arbetsdag innan skolan börjar. Eller nästan i alla fall. Har tagit på mig att jobba två dagar nästnästa vecka också. Synd bara att jag inte förutom det kan vara helt ledig fram till den första september. Jag har en idéhistoriatenta och en Dostojevskijtenta att skriva. Och jag har inte ens läst ut bokjäveln än; det ska jag försöka göra i morgon. Sen blir det hårdpluggning nästa vecka, så att jag kan göra bort tentorna så fort som möjligt.

Ikväll är det Ylvas avskedsfest. Det kommer att komma en massa folk till hennes lägenhet, som nu är nästan tom. Även om det är tråkiga omständigheter tror jag att det kommer att bli en riktigt rolig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback