Nya kurser

Igår började jag en ny kurs som heter Identitiet, sexualitet och samlevnad. Den verkar helt okej; ganska rolig och framförallt mycket slappare än CK2. Jag har inte haft en lugn stund sen jul, med tanke på att CK2 och tyskkursen har varit väldigt krävande, och jag ser framemot att få det lite lugnare.

Jag kommer dock att fortsätta med att läsa 150 % då även en ny tyskkurs kör igång i morgon. Vi kommer att ha en annan lärare under denna kurs och jag tror att hon inte är lika hård som den förra och att vi inte kommer att ha lika stora läxor. Eller jag hoppas i alla fall.

Käkade lunch med Sandra, Lisa och Linnéa idag och fick veta att Sandra har startat en bussblogg om hur det är att pendla mellan Skellefteå och Umeå varje dag. Läs
här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback