Mina maskeradbilder

Min kamera gick inte direkt varm under maskeraden, så jag rekommenderar att ni går in på Annikas blogg, Johannas blogg eller Ylvas bilddagbok (kom igen nu Ylva, nu måste du lägga upp) om ni vill se fler bilder. Här är mina:

 Sofia och Tomas som Leia och Luke.
 Jo-Hanna som Audrey Hepburn och AK som polis.
 Ida som Sandra Dee och Martin som Babsan.
 Ida, Jens, Petra och Johan.
 Martin hittade snabbt posen när kameran var framme. :)
 Jonas fick ett andrapris för sin Joker-utklädnad.
 Men förstapriset tog Annika och Johanna som...ja, ni ser nog vilka de är. :)
 Micke som House och Ylva som Mia Wallace.

Bra uppstyrt, Ylva och Petra!

Kommentarer
Postat av: ylva

är också ledsen för att jag inte fotade tillräckligt mycket, men nu ligger iaf bilderna uppe. Tack själv för en kanonkväll :)

Postat av: Malin

Oj Micke lyckades verkligen bra med sin Houseutstyrsel, ser faktiskt ut som honom :D
Ni andra var också mycket bra på utklädnader!

2008-04-14 @ 20:11:20
URL: http://blogg.malinb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback