GI - vecka 5 - dag 4

Viktminskningen går långsammare när man äter mer kolhydrater, men det är bara att ha tålamod. Det känns som att det är mer hälsosamt att gå ner långsamt och att det då är större chans att behålla vikten. Men nåt kilo till har jag gått ner sen sist i alla fall. Jag har dock inte börjat prova alla jeans jag vill komma i igen då jag är ganska säker på att de fortfarande inte passar och risken för besvikelse är stor. Nej, jag ska tänka att det får ta den tid det tar och inte känna stress.

Då jag inte har haft så mycket pengar i veckan (25:e imorrn!) har jag ätit i princip samma sak hela veckan:
*Omelett och två skivor bacon till frukost.
*Sallad på isbergssallad, tomat, gurka, rödlök, fetaost, cashewnötter och olivolja till lunch.
*Chili con carne med sallad till middag.
*Youghurt till mellanmål.
Igår på onsdagshänget blev det dock lyx med bär, grädde och mörk choklad.

Men när vi får pengar ska jag köpa en massa goda saker som lax och kyckling. Blir kanske grillning på lördag så då kanske jag provar på någon lågkolhydratöl också. Men det blir lugnt för min del. Känner fortfarande inte så jättepepp på att vara full så jag avvaktar nog lite till innan jag slår på stort.

Ikväll blir det förmodligen bodypump.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hur har din dag varit? :)
Ha det bra :)

Postat av: Johanna

Tycker du att Gi är en bra metod? Jag funderar på att testa men det känns lite bökigt... Ha en underbar dag. Titta gärna in på min blogg.

2008-04-24 @ 15:47:27
URL: http://framtidstankar.blogg.se
Postat av: Maria

Va duktig du är som kämpar på med det där! Det kommer att gå bra med tanke på att du är så målmedveten :) Go Elin! Jättekul att träffa dig idag. Jag blev glad! Kram

2008-04-24 @ 23:02:10
URL: http://mariapinglan.blogg.se
Postat av: Maria

Va duktig du är som kämpar på med det där! Det kommer att gå bra med tanke på att du är så målmedveten :) Go Elin! Jättekul att träffa dig idag. Jag blev glad! Kram

2008-04-24 @ 23:02:26
URL: http://mariapinglan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback