Bilder från i lördags

Eftersom bloggen har varit cp har jag inte kunnat lägga upp bilderna från i lördags förrän nu. Så här är de.

 Jag, Linnéa och hennes klasskompis Elin åt godgod mat (GI-style för min del då). Som förutspått gjorde vinet sig märkbart ganska snabbt. Jag minns att jag kände mig väldigt nöjd.
 Sen kom Jo-Hanna, Ylva och Ida dit, med de utlovade killarna dök inte upp.
Tanken var att vi skulle gå till Schlagerklubben och jag tyckte att jag var den enda som hade förstått allvaret av kön som skulle bildas där efter klockan tio. Frustrerad hoppade jag på bussen alldeles själv och begav mig mot Schlagerklubben där jag mötte upp med Micke och Tommy. Det visade sig dock att vi var där för sent ändå, då kön var för lång för att jag tålmodigt skulle kunna stå i den utan att börja trängas. Vi bestämde oss därför att gå på Rex.
 Micke och Tommy på Rex där det var ganska avslaget. Alltså helt seriöst, Schlagerklubben nästa gång! Och då ska vi vara där klockan tio.
Rex var som sagt ingen höjdare, så efter ett tag gick vi på Max där jag köpte Low carb-burgaren (den utan bröd som ser jävligt fattig ut på bilden). Den var överraskande god och jag blev nöjd än en gång.
 Träffade Jenny, Sofie, Maria, Jonas, Isabell och Josefine på Max. Det var nice.

I söndags låg jag däckad hela dagen. Jag tror att det kan bli nyktert till helgen.

Kommentarer
Postat av: Sandra L

Ser inte din burgare?

Postat av: Malin

Härligt me en helnöjd kväll
:)

2008-04-01 @ 21:01:29
URL: http://blogg.malinb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback