Veckans söndagsinlägg blev visst ett måndagsinlägg

Fördelen med att ha fest är att man kan bjuda in vem man vill. Man kan också bestämma vilka av ens vänners vänner som får komma och vilka man måste säga nej till. Jag lever dock efter mottot "ju fler desto bättre fest" och tycker därför att det är roligt när så många som möjligt kan komma. Tycker inte heller om att neka någon att komma till min fest. Därför är det inte så konstigt att det kan bli ganska många på en fest, vilket det blev i lördags. Jag tror att vi måste ha varit upp emot 30 personer här i min etta på 42 kvadrat. Det är ganska bra jobbat. Men vilken härlig blandning det var. Extra roligt var det nog för mig, som hade någon slags koppling till de flesta.

Förfesten var alltså en hit. Jag lyckades övertala alla att gå på Corona. Vissa var svårare än andra att övertala, men jag lyckades till slut. Väl ute var jag ganska full, dum, pinsam, störande och rolig. Ungefär som vanligt. Jag fick tillfälle att briljera med min tyska då jag träffade en tysk kille. Han måste ha blivit väldigt imponerad av min tolkning av Eins zwei polizei då han både ringde mig senare på natten och messade mig igår. Det tar jag som en gott tecken inför min tysklärarkarriär.

Nu: bilder.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Bättre sent än aldrig, right?!

Postat av: Olov

Ser lika pigg ut som vanligt. Jävla fotofascist, sanningen är så hård, du sabbar min självbild.

2007-10-22 @ 16:38:19
URL: http://metmask.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback