Uppdatering av Wille

William Crafoord: pokear vi varann? :-)
Elin Stenberg: Ja, det verkar onekligen så.
William Crafoord: det var faktiskt min tjej som tyckte du såg supersöt ut, men jag är gärna med och tycker sammalunda, får jag det? ;-)
Elin Stenberg: Okej, det kan du väl få då. Din tjej är säkert också supersöt.
William Crafoord: ja synnerligen. jag blir sotis. men om du låter oss bjuda dej på ett par drinkar nångång så kan nog intrigen tätna ;-) varning!
Elin Stenberg: Ni får väl höra av er om ni har vägarna förbi Umeå någon gång då.
William Crafoord: nej du kommer hit, förstås. royal frukost på sängen?

Jag har inte svarat sedan dess. Det börjar kännas lite obehagligt. Så jag tror jag bryter kontakten här, Wille.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback