Inflyttningsfest i morgon

Japp. I morgon smäller det. (Bildligt, inte bokstavligt hoppas jag.) Jag ska alltså ha inflyttningsfest och det ska bli jättekul. Jag är dock lite orolig för att det kommer att bli ganska mycket folk här, med tanke på att jag har bjudit ganska många. Önskar att jag hade hade en trea (eller varför inte en femma) så att jag skulle kunna bjuda alla jag känner. Så jag vet inte riktigt hur vi ska rymmas, men finns det hjärterum så finns det stjärterum, som man brukar säga.

Ni kan börja dyka upp efter 18-tiden någon gång. Det bjuds på snacks men inte på dricka, så ta med er ordentligt med öl/vin/cider/sprit. Det kommer att finnas plastpåsar där man kan slänga burkar och flaskor och det skulle verkligen uppskattas om de används. Jag tycker att det är ganska äckligt med snus i burkar, så släng gärna er snus någon annanstans.

Var gärna lite försiktiga. Spill helst inte på mina vita möbler och riv inte sönder mina glas. Rödvin välkomnas inte (men undantag kan göras).

Var trevliga mot värdinnan och en kram vid ankomsten kan vara lämpligt. Ta också med ett gott (party)humör. Negativa människor åker ut.

Utgång blir det förmodligen på Corona, där alla tar sig in. Det är nära och jävligt roligt också.

Vi ses i morgon, mina vänner! Kul ska vi ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback