Helgen

Funderar lite på helgen och vet inte riktigt vad som kommer att hända. Linnéa och Anna åker till Oslo i helgen så det blir ingen fest med dem i alla fall. På fredag kommer det bli EPP med klasskompisarna och sedan fest och utgång någonstans antar jag. Är mycket peppad!

Jag tänkte en kort stund att det skulle vara skönt att vara nykter på lördag men jag börjar sakta ändra mig. (Trots att AK:s förslag om skräckfilmskväll ju lät mysigt.) Har nämligen fått erbjudande om att följa med på gayklubb på lördag och det låter ju minst sagt lockande! Det måste man ju bara prova. Men vi får se hur det blir med det. Annika skulle höra sig för lite.

Funderade lite på att åka hem till Skellefteå på lördag också. Anna L-S ska hem i helgen och ut på lördag, så det låter ju också ganska kul.

Men men. Vi får se vad som händer helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: ak

om alla vi heterofolk låtsas vara gay på lördag under filmkvällen blir det ju nästan som en inofficiell gayklubb! min övertalningsförmåga är grym, jag vet.

2007-11-01 @ 09:49:01
Postat av: Elin

Jag ska överväga saken! Skulle ju vara skönt att ta det lite lugnt faktiskt...och slippa vara bakis på söndag främst. Hmm...

Postat av: Annika

Ja kom med oss! Kolla in stället... det heter ju inte "gay" för intet :D

2007-11-02 @ 15:51:39
URL: http://annikki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback