En lyckad kväll!

Kajsa och Emils inflyttningsfest var väldigt lyckad! De hade förberett en massa tävlingar som var mycket roliga (trots att jag tror att mitt lag förlorade ganska stort). Det blev också lite dansmatta, Singstar och Guitar Hero. Jag hade i alla fall toppenkul!



Senare på kvällen drog jag och Johanna vidare till NH där vi träffade lite annat folk och hade en massa kul.



Jag kommer att sakna dig ute i vimlet när du åker till England Olov, men jag hoppas att du får det hur bra som helst! Jag ska försöka hålla ställningarna här hemma tills du kommer tillbaka.

 Puss på dig!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Yeah! =)

2007-10-28 @ 15:22:56
Postat av: Sara

Vilka galejbilder! inte illa :)

2007-10-30 @ 00:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback