Blogg.se måste skaffa snabbare uppladdningsverktyg för bilder

Fredag

Förförfest hos Micke och Robin innan klassfest hos Ylva. Kul på klassfesten. En massa diggande med Jo-Hanna till gamla discohits.Utgång på Corona: lite segt. Utgång på NH i stället: grymt!



Lördag

Mat och förfest hos min granne med Linnéa och andra: mycket god mat och väldigt trevligt. Utgång på Corona: helt okej. Utgång på NH i stället (igen): kul och galet.



Denna bild får sammanfatta helgen:


Det har alltså varit ännu en rolig och vild helg. I like.

Glöm inte min inflyttningsfest på fredag!

Kommentarer
Postat av: Anton.

Jag undrar vad jag hade så fruktansvärt roligt åt på det där kortet... Och Lill-Olov är photogenique som vanligt!

Postat av: Sara

Det var ju helt underbara bilder!
Vilken helg!
(påminner mig att jag måste få igen min kamera denna vecka, jäkla Expert..)
Jag går ju av min maratonvecka imorgonbitti, går med ord inte beskriva hur glad jag är.
Sen ang bilderna på blogg.se så håller jag verkligen med dig.
Det tar på tok för lång tid.
NOT ok.
Ha en skön vecka, det lovar jag att jag ska :)

2007-10-08 @ 00:40:43
URL: http://minvarld.blogg.se
Postat av: jo-hanna

helt fantastiskt hur man ken se så odrägligt full ut på varenda bild och det är ändå bara på klassfestsen. har ju inte ens kommit ut än. jag ska jobba på det här, mohahaha!
väldigt bra kväll i alla fall. tackar

2007-10-08 @ 12:00:48
Postat av: Olov

Hur lyckas jag aldrig hålla ögonen öppna? Det är ta mig fan ett mysterium.

2007-10-08 @ 15:33:25
Postat av: Jonas

Sjukt roligt

2007-10-08 @ 19:12:10
URL: http://seseon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback