Äckelpäckelvecka

Usch vilken vecka man har att se framemot. Skola varje dag, redovisning på onsdag och hemtenta som ska in på fredag. Vet inte när jag ska hinna läsa boken som vi ska referera till i hemtentan (ikväll?) eller när jag ska hinna skriva hemtentan med tanke på att vi har skola varje dag. Vill att det ska vara fredag och EPP nu.

Just nu sitter jag och funderar på om jag ska avboka innebandyn som är klockan fem. Jag är fruktansvärt trött, inte alls peppad och borde plugga i stället. Inte heller har jag lyckats få med mig någon kompis. Eller så är det bara anledningar till att slippa. Jag inte bestämma mig.


Kommentarer
Postat av: Annika

MEn ooh! Hade ja kommit ihåg hade jag lätt följt med!!!

Postat av: Elin

Typiskt! Nästa måndag?

2007-10-29 @ 21:58:28
URL: http://eliste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback