Tjejen utan koordination

Kom på att jag aldrig berättade att jag var på danspasset Shake it! i lördags. Optimist som jag är trodde jag att det skulle vara ett danspass som jag nog skulle klara, eftersom det beskrivs som enkelt. Jag blev dock påmind om att danspass inte är något för mig - inte ens de enkla. Jag lämnade passet efter halva tiden och sprang på löpband istället. När man måste ägna så mycket energi åt att koreografin och till att försöka förstå vad instruktören gör med händerna och fötterna blir det inte mycket över till träning eller dans - snarare hjärngympa, och det var ju inte därför jag var där.

Om jag någonsin får för mig att gå på ett danspass igen - stoppa mig!

Snart ska jag och Kajsa iväg på Aqua 2!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback