Och idag snöar det igen

Jag borde läsa men funderar istället på vad jag skulle kunna gå och träna på Iksu. Det går inga bra pass (utom möjligen Shake it, som jag skulle kunna tänka mig eftersom det står att det är ett enkelt danspass). Funderar på att dra mig till löpbandet. Ska kolla om det är nåt bra på tv som man skulle kunna se samtidigt som man joggar. Skulle även kunna tänka mig att simma en stund, men vet inte var mina simglasögon är.

Vilka problem alltså. Och sen idag kommer ett ännu större problem: vad jag ska ha på mig ikväll.

Kommentarer
Postat av: Malin

Simglasögon är väl inte nödvändigt för att simma? Jag brukar bara blunda... eller är du känslig mot kloret?

Postat av: Elin

När jag simmar under vattnet tycker jag om att kunna se. Tycker inte om att se under vatten utan simglasögon.

2007-11-10 @ 14:57:27
URL: http://eliste.blogg.se
Postat av: Elin

Ännu ett stort problem. =)

2007-11-10 @ 15:30:55
URL: http://eliste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback