Och här kommer lite ångest

Usch, jag känner mig på dåligt humör. Har inte böjat på hemtentan än. Har inte ens valt fråga. Har ont i handleden efter att ha spelat badminton, har ont i fotlederna och i låren efter att ha spelat innebandy och är trött och hungrig. Är allmänt jävla less och opeppad på allt.

Men. Det kommer att kännas mycket bättre bara jag äter. Och när jag kommer igång med hemtentan kommer inte det att kännas lika hopplöst heller. Och om jag blir klar med den innan ikväll kan jag då bara ta det lugnt och börja peppa upp mig inför helgen.

Handleden kommer dock knappast att bli bättre med tanke på att jag har tänkt spela badminton i morgon igen. Benen kommer nog att kännas bättre lagom till nästa vecka då jag har tänkt spela innebandy igen. Men det kan jag ta.

Nä, nu ska jag sluta gnälla och göra nåt åt saken istället.



Jag hade fel. Jag blir bara på sämre och sämre humör. Tentan går skittdåligt och jag kommer inte igång med den. Jag vill bara sova. Skit också.

Ingen tenta utan ångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback