Inte för att jag tycker att det är bra med droger eller så

Eftersom Katrin är den enda kvar i Schulmanfamiljen som bloggar brukar jag läsa hennes blogg då och då. Hon är ganska kass på att skriva och hon är inte särskilt rolig när hon försöker vara rolig. Jag stör mig också ganska ofta på hennes åsikter.

Det som är roligt med henne är att hon verkligen står för vad hon tycker, trots att hennes tankar kan vara ganska kontroversiella och provocerande. (Hon är stolt över att bära päls och tycker att det är okej att köra bil efter något glas vin.) Hon inte politiskt korrekt på något sätt. För några dagar sen svarade hon på läsarnas frågor och jag skrattade högt när jag såg det här:

Fråga:
"Har du testat droger? Då menar jag inte alkohol och nikotin...
av Filip"
 

Svar:
"Jag är väldigt dålig på droger. Jag har testat mariuana och kokain. Två gånger. Det var kul!"

Snacka om att inte bry sig om att ens låtsas försöka vara ett gott föredöme. Jag kan inte komma på någon annan "kändis" som skulle svara på samma sätt. Respekt till Katrin!



Rättelse: Katrin är inte den enda i Schlmanfamiljen som bloggar. Alex svägerska Ninni som är journalist har en väldigt bra blogg. Hon är duktig på att skriva och väldigt rolig. Kolla in den.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag håller med dej, hon är ltie speciell, men jag gillar dock hennes blogg ändå..
Håller inte med henne, men världen vore så beige om alla tyckte samma.

2007-11-18 @ 01:25:00
Postat av: Sara

Hörde att halva stan var ute igår, alla förrutom jag..
MEN nästa helg, då rackarns då ska jag ta igen vad som missat blivit, det lutar mot en 3dagars!!

2007-11-18 @ 06:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback