I morgon blir jag brunett

Morgondagen kan bli hur bra och rolig som helst. Den kan också bli hur jävla dålig som helst.

Det är alltså i morgon jag ska klippa mig och färga håret mörkt. Hur fortsättningen av dagen kommer att se kan utspela sig i två olika scenarion: om håret blir bra och om håret blir dåligt.

Om håret blir bra:
EPP efter klippningen.
Bastu och öl med Linnéa, Marie och Stina i min (och Stinas) källare.
Förfest hos mig eller Stina.
Husfest i Annas korridorshus på Berghem kl 21. (Alla får följa!)
Utgång?

Om håret blir dåligt (och det ska bli ganska jävla dåligt om jag ska skippa en fest):
Mössa på bussen hem.
Ligga i soffan och snyfta hela helgen.

Hoppas att det blir bra alltså!

Kommentarer
Postat av: Sara Ostkrok

det kommer nog att lbi skitsnyggt!
Och att jag vill se en bild då det är klart behöver jag väl inte ens tillägga :)

Postat av: Maria

Det är klart att det kommer bli hur bra som helst OCH du kommer få en superdag/kväll! :)

2007-11-29 @ 19:14:15
URL: http://mariapinglan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback