Fortfarande ganska blank

Min lärare tyckte att det skulle vara en bra idé att skriva om bloggar i uppsatsen. Personligen är jag lite tveksam. Jag vet inte riktigt vad jag skulle inrikta mig på i så fall och dessutom känner jag mig lite less på hela bloggrejen. Å andra sidan är jag ganska insatt och kan mycket om ämnet. Så jag vet inte riktigt.

En annan idé är att analysera språket i en bok utifrån något perspektiv. Då skulle det ju vara bra med en bok med ett speciellt språk på något sätt. Någon som har ett tips? Har funderat på Jens Lapidus Snabba cash eller Jonas Hassen Khemiris Montecore men känner mig inte helt nöjd med alternativen.

Hur ska detta gå?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag behöver också hjälp! Ska skriva ett arbete, en rapport av det mindre slaget om en miljöeffekt. Måste ha bestämt mig till imorrn! Min hjärna är bara fylld av lägenhetsförsäljande. Förslag mottages gärna! Det får inte vara för stort, växthuseffekten eller kernobyl fungerar liksom inte på 6 sidor. Typ: "effekten av förekomsten av fosfat i tvättmedel på vattenlevade organismer" men inte så tråkigt! Har ingen fantasi...

2007-11-29 @ 10:32:00
Postat av: Elin

Om det är skadligt för miljön att ha teknikprylar på standby-läge. Nä, jag vet inte... Hoppas att du kommer på nåt bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback