Bonde söker modell

Jo, jag kom att tänka på det här med Bonde söker fru och Top Model. Det är ju fyra bönder och nu är det fyra modeller kvar. Kan man då inte låta modellerna flytta in hos bönderna och låta det bli Bonde söker model! Bra idé va? Jag vet inte riktigt vad modellerna skulle tjäna på det, men ändå. Kul skulle det vara.

Så här har jag tänkt mig att paren skulle se ut:

 +  Karl Petter och Pia  Karl Petter verkar ju gilla lite ytliga och fnittriga tjejer och jag skulle vilja säga att Pia uppfyller det kravet. Gott och väl. Och på grund av att hon är så ytlig är nog Karl Petter den enda som skulle duga åt henne utseendemässigt av bönderna.

 +  Fredrik och Hawa  Haha. Kan ni tänka er detta par? Vilken härlig kommunikation de skulle ha. Hawa skulle bli arg på Fredrik varje gång hon inte förstod vad han sa. Detta skulle förmodligen leda till att han fick en mer förståelig dialekt. Inte mig emot!

 +  Anders och Sanna  Om vi säger så här: Jag tror inte att Sanna har något emot att Anders föräldrar verkar bo i ett slott (typ). Hon kan nog göra honom lite mer omogen också - det kan han behöva. (Och vice versa.)

 +  Susanne och Margarita  Dessa två har jag parat ihop enbart i hopp om att Margarita ska vara lesbisk och någon gång kunna bli kär i mig. Susanne får tycka vad hon vill.

Kommentarer
Postat av: johanna

Gaaaah, gud va kul! Gillade kombinationen Fredrik å Hawa!

Postat av: Kajsa

HA ha ha ha ha! Klockrent!

2007-11-15 @ 22:06:47
URL: http://kajasa.blogg.se
Postat av: Annika

Hehe...

Hawa ba: "Men va fan säger du Fredrik? Är du helt sjuuk i huvvet eller?"

Fredrik: "Jaaaaaiiiii".

HAHAHahaha

2007-11-15 @ 23:59:45
URL: http://annikki.blogg.se
Postat av: Elin

Okeeeej! (falsett)

2007-11-16 @ 00:20:09
URL: http://eliste.blogg.se
Postat av: Olov

Du behover paus fran tv:n Elin.

2007-11-16 @ 01:14:11
Postat av: Elin

Absolut inte!

2007-11-16 @ 15:03:01
URL: http://eliste.blogg.se
Postat av: Sara

Jag får önska dig lycka till :)
Ni skulle bli ett sexigt par må jag säga!

2007-11-18 @ 01:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback