Bokat och klart

Ursäkta allt hårtjat. Måste bara meddela att jag har bokat tid nu. Den 30 november blir det färgning och klippning på Attityd. (Ville ha några veckor på mig att vänja mig vid tanken.) Funderar på att klippa lugg också. Vad tror ni om det?

Ikväll var det onsdagshäng hos Johanna som hade bakat bullar. Mycket gott! Bonde söker fru var kul och vi blev glada för att skåningen behöll gristjejen med tänderna. I Top Model störde vi oss på Pia och Sanna som var lagom fjortisaktiga. Go Margarita!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tror på lugg, om jag hade haft lika rakt och fint hår som du så skulle jag klippa en kort page med lugg. DEt är sååå snyggt. Tror att du kommer att bli jättefin i det! DO IT!

2007-11-08 @ 07:43:22
Postat av: ak

Låter som vi haft samma diskussioner på våra olika fjortishäng! Griskastreringstjejen rules!

Postat av: ak igen

Jäklar, freudiansk felsägnings eller liknande. Jag menar ONSDAGSHÄNG. Det var bara för att du skrivit fjortisar i inlägget... tror jag!

2007-11-08 @ 10:02:23
Postat av: ylva

ak du tog orden ur min mun, inte de felaktiga alltså, bara att vår kväll verkar gå i samma spår som deras :P

2007-11-08 @ 10:44:42
URL: http://ylvson.blogg.se
Postat av: Elin

Vi får kanske ta och slå ihop hängen nån gång då! =)

2007-11-08 @ 11:13:13
URL: http://eliste.blogg.se
Postat av: Lisa

ingen lugg. det är schysstare som du har nu. annars kan du lika gärna köpa en tiara, måla en svart tår på kinden och börja recitera kenttexter. :p

2007-11-09 @ 15:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback