Aqua 2

Idag har jag testat Aqua 2 på Iksu och jag måste säga att jag verkligen tyckte om det. Vattnet var varmt och jag hade glömt hur skönt det är att träna i vatten. Jag är härligt slut nu efteråt och känner att jag gärna går på Aqua 2 igen.

Det var bara några saker jag störde mig på. Instruktören var helt okej, förutom när det gällde en sak: hon pratade nästan helt oförståelig skånska. Hon kompletterade dock detta genom att vara väldigt tydlig med sina rörelser, så det gjorde egentligen inte särskilt mycket att man inte fattade vad hon sa.

Det mest störande med passet var musiken. Hon spelade bara schlager och dansbandmusik. Usch och fy, säger jag då. Och visst måste ni hålla med om att det är lite överdrivet att spela både originalversionen av Magnus Carlssons Live Forever och dessutom den lugna versionen på stretchingen? Varför gör man så? Dessutom spelades någon slags discoversion av Jag vill vara din, Margareta. Huvva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback