Pettersson alltså...

Dålig Elin! Hade tänkt sitta på Skeria 9-17 och plugga idag, men var lite trött i morse och tog mig inte dit förrän strax före 10. Pluggade ganska koncentrerat i fem timmar innan jag vid 15-tiden kände att jag var tvungen gå på stan en sväng och se om jag skulle hitta nåt. Köpte två toppar, men hittade ingen väska tyvärr. Det var iaf väldigt dumt av mig, speciellt med tanke på att jag under dagen insett att tiden är alldeles för knapp för att jag ska hinna läsa på så mycket som jag vill. Nu måste, måste, måste jag verkligen plugga intensivt ikväll! Vill ju ägna morgondagen åt att repetera. Fasen, har lite panik.

Längtar så sjukt mycket till på fredag kl 13 när tentan är över och jag bara har roligheter att se framemot! Vi har tänkt dricka någon efter tenta-öl efteråt och bara njuta av att det är över. Och på lördag blir det nog fler än en öl på klassfesten! Är sjukt peppad! Ska bli trevligt att träffa Linnéa i helgen också. Hon är så snäll som låter mig bo där! =)

Humöret känns helt okej idag med tanke på alla omständigheter. Har nog mycket att göra med det underbara vädret och att jag ser framemot helgen så mycket. Och mina två nya toppar.

Förresten, när jag kommenterar andras bloggar så står det fortfarande efteråt att det är noll kommentarer på det inlägget, om inte nån annan kommenterat också förstås. När man klickar på Kommentarer (0) så finns ändå min kommentar där. Så ser det ut från min dator iaf. Störande.

Fan, måste plugga nu. Wish me luck.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till vännen! Jag tror jag har samma problem med siffran...

2007-03-21 @ 21:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback