Busspanik

Klarade just  att skriva in alla USA:s delstater på kartan på vetgirig.nu! Alla rätt! Klå det ni! (Har haft lite att göra på kvällarna i veckan om ni undrar...)

Kan inte riktigt släppa att jag försov mig på bussen igår när jag åkte till skolan. Jag brukar alltid vakna upp när bussen svänger höger från E4:an mot Mariehem, men det gjorde jag inte igår. Vaknade däremot när busschauffören slog av motorn på den tomma bussen på Umeå busstation. Fick panik och visste inte riktigt var jag var en stund innan jag lokaliserade mig och sprang ner till busschauffören med nackkudden runt halsen. Frågade om det stämde om jag var i Umeå och inte i exempelvis Sundsvall... Kutade till lokalbussarna och kunde pusta ut när jag insåg att jag skulle hinna till skolan i tid. Men fatta paniken ändå. Förstår inte hur jag lyckades och kommer aldrig mer att våga sova på bussen.

Nu måste jag börja med hemtentan i litteratur. Har skrivit rubriken hittills och den är inte ens den rubrik jag ska använda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback