Snygg personifierad

Har fått önskemål om en bild på "snygg", så att man vet om man platsar i yrangänget (se inlägget nedan).

Detta är "snygg" enligt Google bildsök:

1:a plats:
 Brittan! O ja. Håller med. Hon är (var) het.

2:a plats:  Hmm... Denna bild är oroande på minst ett sätt.

3:e plats:  Nice ass! Förstår att hon/han kom trea på snygglistan.

Måste bara visa bilden som kom på 7:e plats också:  Jag måste väl knappast förklara varför jag gillar den bilden.

Nu vet ni måste uppnå på snyggfronten för att få följa med i helgen.

Kommentarer
Postat av: Anna

*stön* Why oh why är det slut mellan detta underbara par?!?!?! Det är samma höga skandalfaktor som breaket mellan Brad och Jennifer. Dom ska bara vara med varann och ingen annan!!! Jag tycker inte om att Adam har börjat hänga på krogen en massa och hångla med främmande tjejer...inte ok!

2007-07-24 @ 15:43:31
Postat av: Malin Berglund

Tur att jag redan har en fast plats i bilen, är inte helt säker på om jag skulle kunna slå ens rumpanpå tredje plats ;)

Postat av: Elin

Anna: Jag tycker inte heller om att Adam hånglar med en massa främmande tjejer, så länge den främmande tjejen inte är jag.
Malin: Jag tror det skulle va lugnt även om du inte hade fast plats. =)

2007-07-24 @ 22:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback