Lite besatt?

I morse, medan jag snoozade, drömde jag att jag var i slottet i Polen där Alex och Katrin ska gifta sig i helgen. Jag var där med Calle, som jag skulle dela rum med. När Calle presenterade mig för Alex blev jag dock helt galet kär i honom (såklart) och fick för mig att jag skulle hindra Alex och Katrin från att gifta sig med varandra. Hela slottet var som ett stort badhus och jag sprang runt i bikini och letade efter Alex, och Calle sprang efter mig. Helt galet var det. Och helt plötsligt fick jag ett sms av Elin Kling som jag hade döpt till bara "Kling" på min mobil.

Jag vet inte hur det slutade, men jag tror att jag ändå gav upp jakten på Alex och lät Calle "skinka på" mig.

Jag måste sluta läsa bloggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback