Jag vill åka nu!

Oj oj oj. Hur ska jag någonsin kunna somna i natt? Jag är alldeles överpeppad för helgen, som är det enda jag tänker på. Kom på ikväll att vi har glömt boka tältplats. Inte smart. Ringde dit och pratade med en kille som sa att man förboka längre, men att det nog går bra om vi är där i tid imorgon. Men det kommer vi inte att vara. Vi kommer att vara där tidigast 20.00. Hmm... Jaja, det ska nog lösa sig ändå.

Jag har inte börjat packa än och är övertygad om att jag kommer att glömma en massa saker. Måste bl a komma ihåg sovsäck, tandborste, bikini, torrschampo, öl, smink, mjukisar, handduk, mackor. Och mina fina skivor förstås.

Nu är jag riktigt peppad alltså! Gud, vad kul vi ska ha.

Kommentarer
Postat av: Anna

Torrschampo? Intressant pryl...

2007-07-27 @ 08:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback