Ja det är sant

Tro det eller ej, men idag har faktiskt två av världens lataste människor (läs Elin och Anna) varit riktigt hurtiga. Vi hade egentligen tänkt spela tennis men vi fick bara tag på ett racket så det gick inte. I stället spelade vi badminton i säkert 30 minuter och badminton är faktiskt riktigt jobbigt. Efter vi gjort det fick vi för oss att vi dessutom skulle ta en promenad, vilket vi gjorde. Och vi promenerade i över en timme! Det ni.

Vi, som inte är särskilt vana vid kroppsrörelse överhuvudtaget, kommer förmodligen inte att kunna röra oss imorgon. Tur att vi bara ska ligga och pressa på Boviken beach, precis som idag. Blev lite brun idag och brunare ska jag bli i veckan kan jag lova.

Kommentarer
Postat av: Olov

Ja. Skriv gärna mer roliga saker ni gör på ledigheten, så jag kan trycka kniven djupare i magen här i inlandet.

2007-07-02 @ 21:43:19
Postat av: Malin

Jag vill också ligga på stranden i Boviken :( Nästa vecka!

Postat av: Anna

Jag är SÅÅÅ RÖD efter dagens bravader i Boviken, fy bubblan! Hoppas jag kan sova i natt...hahaha Kul att ni var där!

2007-07-03 @ 21:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback