Det ringde en dag på min telefon, det var hemligt nummer men jag svara ändå

Igår ringde det en man på min mobil:

Jag: Elin
Mannen: Eh...vad sa du?
Jag: Det är Elin
Mannen: Hmm... Är Ulf där?
Jag: Nej...då har du nog ringt fel...
Mannen: Jaha... Men är det här 0703303392?
Jag: Ja det är det.
Mannen: Okej... Och ingen Ulf finns där?
Jag: Näe..du har nog ringt fel.
Mannen: Kanske är det din mamma som har lämnat ut det här numret?
Jag, tänker "what the fuck, tror han att jag är ett barn eller?!", och säger med så vuxen röst jag kan: Min mamma? Nej, jag tror inte det.
Mannen: Okej, då har jag väl ringt fel då.
Jag: Jaa, det har du nog.
Mannen: Okej. Hej då.
Jag: Hej då.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahah, en typisk besserwisser som inte kan se att han kanske har gjort fel...felet måste ligga hos någonannan. Haha.

2007-07-18 @ 13:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback