Underbara uppsats

Jaaa!!! Fick just ett mail av min lärare som skrev av jag fick VG på min uppsats! Wohoo! Nu känns det nästan värt att i ångest ha suttit framför datorn hela "jullovet". Känns skönt att kunna lägga den bakom sig och inte behöva bry sig om den mer. (Förlåt uppsatsen för att jag kallade dig för uppsatshelvete...jag ångrar mig bittert.)

Såg att jag ska ha samma handledare under nästa VFU-period (v 13-19) och det känns också bra. Är tryggt när man känner handledaren och eleverna, så det ska nog gå bra. Längtar lite fakiskt. Såg att jag fick VG på kursen vi gick under förra VFU:n vilket var kul!

Nu är jag nästan frisk, men har fortfarande lite hosta. Vill vara helt frisk imorrn för då blir det fest. Sandra fyller år imorrn och ikväll ska vi gå på bio och se Underbara älskade. Tror att det är en riktigt Sandra-film. Men tror också att den är ganska bra faktiskt.

Hyrde Thank you for smoking förra helgen. Rekommenderas! Den var riktigt bra. Blev bara lite besviken för att inte Adam Brody var med mer.

Jag har slut Lost-avsnitt! Har sett ikapp så långt det går och måste nu vänta i ungefär två veckor innan nästa avsnitt kommer. Drygt!

Nu ska jag gå och snyta mig. Hej!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Såg också thank you for smoking alldeles nyligen, tänkte precis samma sak som du =)

Postat av: Anna

Va skönt att du är frisk! Jag såg också thank you for smoking och den var ju helt underbar! Jag ska gå och se underbara älskade ikväll. Var den bra? Jag har mer eller mindre bestämt mig för att köpa på friskvårds i alla fall...orkar inte med campus! Jag vill ju vara med DIG! :)

2007-01-27 @ 11:53:39
Postat av: Olov

Grattis till betygen

2007-01-28 @ 18:35:30
URL: http://metmask.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback