Sedan nyårsafton har jag...

...inte snusat en enda snus (om jag inte räknar de nikotinfria).
...kämpat med uppsatshelvetet utan att bli nöjd.
...haft ögoninflammation och varit förkyld.
...sett sju avsnitt av Lost på samma dag.
...inte lämnat lägenheten en enda gång. (Hur sjukt är inte det?)
...inte träffat en annan människa än Daniel.
...haft otroligt svårt att somna på nätterna.
...sovit hela dagarna.
...läst en fjärdedel av Orhan Pamuks bok Snö

Ska bli lite skönt att komma tillbaka till vardagen.


Kommentarer
Postat av: Soffan

Hmm...en verklighet som känns bekant. Har växlat mellan sängen och soffan sedan nyårs -feberhelvete!
Har dessutom utvecklat olidlig social abstinens så därför sitter jag här framför datorn, kommenterar å har mig, skickar vibbar till alla på min msn-lista, messar folk jag inte borde å pratar med mig själv...asjobbig å GALEN blir slutresultatet!!! hehe...gott nytt år iaf!

2007-01-05 @ 20:30:52
Postat av: anna

Fick Snö i julklapp, är den bra? Äntligen lite blogguppdatering i alla fall, kom att tänka på det i går att du inte varit utanför lägenheten och ändå inte bloggat... :) Jag har bokat stepmuskel på torsdag i alla fall om du vill hänga på.

2007-01-06 @ 10:34:33
Postat av: Sandra

Januaris första vecka verkar ha varit oerhört tråkig för de flesta. Ingen verkar ha gjort ett skit, så du har inte missat något. Tentaplugg håller mig inlåst i en äcklig och ostädad lägenhet. Hoppas du får till din uppsats och att du mår bättre, snart börjar livet igen!

2007-01-07 @ 11:38:11
Postat av: Olov

Det lät onekligen skittråkigt.

Postat av: Josefina

Grattis till att du varit snusfri! Hans klarar sig också fortfarande :)

2007-01-09 @ 21:02:15
Postat av: lennea

Vad duktig du är som är snusfri!! Och nu behöver du inte ha så himla tråkigt längre för snart är tentan över och på lördag kommer jag till schtaan!

2007-01-11 @ 21:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback