nOnico and nO C

Jag kommer att ha träningsvärk i morgon! Var några veckor sen jag boxade på Anna och det var riktigt jobbigt ikväll. Tur att jag bara ska ligga i sängen och läsa Molloy hela morgondagen. Kanske blir något avsnitt av Lost också. Är i början av andra säsongen nu och det är mycket spännande.

Snart kommer nya avsnitt av Heroes och Prison Break och det ser jag framemot! Jag har insett att jag ser lite för många serier, men snart läggs ju OC ned, så då blir det en serie mindre. Det känns ganska sorgligt, men det kanske är klokt att sluta när de fortfarande har några tittare. Jag kommer iaf att sakna Seth och Summer!  

Jag är otroligt less på mitt hår och vill klippa mig snart, men jag vet inte hur. Ge mig gärna några tips för jag har ingen som helst inspiration!

Har tänkt lägga upp några bilder här snart, men vi får se när det blir.

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har lite träningsvärk idag, men inte så mycket som jag trodde. Det blir nog värre i morgon tror jag, och det är ju självklart att att jag, just i morgon, har HELDAG! Suck, tur att man är peppad på skola! :) Mindre peppad på träsmak i rumpan! :/
Kul om du lägger upp bilder, det är alltid välkomnat!

2007-01-18 @ 14:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback