Marie

Marie

Marie Serneholt uppträdde på Station 8 i lördags. Hon var inte så bra men ganska snygg. Lyckades ta den här bilden på henne, men tycker inte att hon blev så snygg just på den. Jag och Anna stod och lyssnade i ungefär en låt innan vi tröttnade och gick därifrån. Annars var det mycket trevligt ute i lördags.

Nu är två av veckans fyra skoldagar avklarade. Är inte van att behöva åka till Umeå så ofta, så det känns ganska drygt. Har en bok att läsa tills imorrn och ett kapitel ur en annan bok tills på fredag, så jag ska försöka läsa lite nu och ikväll. Bäst att sätta igång då...




Kommentarer
Postat av: Olov

Ok eftersom hon fångades på bild är hon inte vampyr. Men jag tvivlar fortfarande inte på att hon och hennes musik kommer från helvetet.

Postat av: Sandra

Vilken lyxlirare du är som tycker att 4 dagar till Umeå är mycket... Förresten tycker jag Marie varken var snygg eller bra, dessutom är hon extremt störande. "Hej Skellefteå! Gud vad kul för er att JAG är här!" På den nivån. Patetiskt.

2007-01-31 @ 20:20:58
URL: http://www.nyhamn.blogg.se
Postat av: Sandra

Ursäkta min negativa attityd, kom hem från Umeå kl 20, åkte 6.40, Humöret är inte på topp.

2007-01-31 @ 20:22:11
URL: http://www.nyhamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback