Less!

Nu är jag riktigt less på att vara sjuk! Är less på att bara sitta inne och inte träffa nån! Är less på lägenheten, på soffan och på sängen! Är less på att vara drogad av halstabletter, alvedon, nässpay och hostmedicin! Är less på att låta som nån 80-åring som levt på whiskey och cigaretter! Blä!

Rösten börjar bli lite bättre dock, men jag försöker fortfarande att inte prata så mycket. Tror att jag börjar bli lite friskare iaf och hoppas att jag imorrn ska vakna och må mycket bättre. Jag vill ta mig ut ur lägenheten och träffa lite folk! Man blir lite knäpp av att bara vara inne och inte träffa nån. Men jag har hunnit se många avsnitt av Lost! =)


Känns tråkigt att jag missat veckans två föreläsningar, men jag hoppas att hemtentorna ska gå bra ändå. Ska få skriva av Kajsas anteckningar så då får jag veta vad som tagits upp iaf. (Kan fortfarande inte fatta att  vi ska ha tre hemtentor under det här momentet...)

Längtar till helgen då jag får träffa lite folk!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej du sjukling! Jag trodde att jag skulle få se dig på skolan idag, men icke! Jag har iaf tagit ett ex åt dig av alla papper som vi fått. Idag fick vi hemtentan av Kerstin och så en radda av Linnéa igår. Krya på dig så ses vi antagligen på tisdag.

Postat av: Anna

Att du fortfarande är sjuk vännen! Jag förstår att du måste vara uttråkad, men snart så flyttar jag upp till dig så då slipper du vara uttråkad! :) Flytten går nog i slutet av nästa vecka tror jag...eller typ ons-torsdag. Ska hämta sofforna på onsdag. Spännande! Krya på dig nu! Kram Kram

2007-01-24 @ 17:42:18
Postat av: Benjamin W

Hej, såg i bloggen att du skrivit en analys av näcken, April -2006 :). Sitter här själv och analyserar tänkte att det skulle hjälpa otroligt om jag fick ta del av din, du har inte händelsevis kvar tentan i datorn? Skulle uppskatta det otroligt mycket. Du kan väl höra av dig? Med vänliga hälsningar Benjamin.
[email protected]

2007-01-24 @ 20:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback