Godissugen

Anna har blivit moster i veckan! Jättekul! Sara och Fredrik fick en liten flicka som kanske ska heta Ebba. Har sett bilder på henne och hon var så liten och söt!

Istället för att lägga upp en massa bilder här har jag gjort en användare på pixbox. Där har jag lagt upp bilder från juldagen och förra helgen som ni kan gå in och titta på om ni vill! Mitt användarnamn är Eliste, som ni kan söka på. Annars kan ni gå in på den här adressen:
http://www.pixbox.se/usr_show_id51523_page0_order1.html . Jag tror att det ska fungera.

Nu ska jag iväg till Sandra och se hennes nya möbler från IKEA!

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Olov

Roliga bilder och en skön påminnelse om att jag måste raka mig och sova oftare :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback