Orka.

Två av tre hemtentor är avklarade. En kvar... Senaste veckan har känts som ett mörker som jag inte vetat hur jag ska ta mig ut ur, men nu kan jag kanske se ett slut på det hela. Ska försöka skriva ganska mycket ikväll, för annars har jag bara morgondagen på mig. Längtar tills på fredag när jag är helt färdig! Och sen är jag superpeppad för klassfesten också! Ska bli mycket trevligt!


Alla hjärtans dag är det idag också. Blir att fira med fiskpinnar och potatis senare i afton. Jag har inte köpt nåt till Daniel men jag funderar på att leta fram grejen som han fick av mig förra året och ge honom den igen. Vet inte om han skulle märka nåt.

Nej, nu åter till Word.


Kommentarer
Postat av: kajsa

Ha ha ha! Vilken romantisk alla hjärtans dagpresent! Jag hade inte kunnat komma på nåt bättre själv! Vi åt också en otroooligt romantisk middag: stuvade makaroner och fläsk. Det bara skriker romantik!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback