Moster Anna och Olivia

Moster Anna och Olivia

Igår var jag, Sandra och Anna barnvakter till Sara och Fredriks bebis Olivia. Hon var hur söt som helst! Snäll var hon också. Hon smågrät bara en gång. Annars sov hon mest eller låg och tittade på oss. Underbara bebis!

Ikväll har jag läst för en gångs skull! Har varit så lästrött att jag inte orkat läsa allt till alla föreläsningar, men ikväll var jag duktig faktiskt. Läste allt jag hade tillgång till, men blev lite störd när jag upptäckte att min upplaga av en bok inte hade de sidor vi skulle läsa till imorrn. Inte så mycket att göra då. Är massor att läsa till nästa vecka också. Är less! Vill ha sommar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Världens sötaste lilla krabat! Myysigt! Du, ska jag boka box till nästa onsdag, hur ser det ut för dig då? Jag var peppad på att träna på dagen på ons, det är yoga nämligen och jag är ledig. Men let me know!

2007-02-27 @ 21:28:31
Postat av: Anna

Världens sötaste lilla krabat! Myysigt! Du, ska jag boka box till nästa onsdag, hur ser det ut för dig då? Jag var peppad på att träna på dagen på ons, det är yoga nämligen och jag är ledig. Men let me know!

2007-02-27 @ 21:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback