Ny design

Jadå! Ni har kommit till rätt blogg. Istället för att skriva uppsats har jag suttit och försökt designa bloggen hela dagen. Och några gånger blev jag lite smågalen. Men jag är väl ganska nöjd i alla fall. Det blev ju lite grått och tråkigt kanske, men just nu känns det bra med tanke på att jag är så less det orangea.

Allt är inte riktigt helt klart. Besöksstatistiken stämmer inte. Kom på nu att det kanske har att göra med att den började räkna när jag la till den, och därför inte har med besöken från tidigare idag. Jag vet inte. Får se om den börjar stämma sen.

Ett stort tack måste jag i alla fall rikta till
den här bloggen som har instruktioner för det mesta man kan göra i designväg på bloggen. Och tack till Kajsa för tipset!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Niiiiiice! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback