Lördagsbilder

Gårkvällen var mycket trevlig!

 Förfest hos Anton och Maja med Buzz och Singstar. Superkul var det! Antons Singstar-stil är sjukt rolig.

Sen var det utgång på Station 8 där vi träffade en massa folk.
 Olov och Linnéa
 Anna och David
 Lisa och Anna drack strawberry daquiris.
 Jag och Linda var smålika varann.
 Lite folk
 Anna och Tuss (eller Tuss i alla fall) vill inte vara med på bild.
 Fast på Frasses (efter världens drygaste kö) lyckades jag fånga dem.

I morgon är det nyårsafton. Den ska spenderas i ett slags sektlokal. Det ska bli intressant. Vi är i alla fall ett gäng som ska äta plankstek och göra sånt där som man gör på nyår. Jag tror att det blir mycket roligt.

Kommentarer
Postat av: Sara Ostkrok

Det blev visst en lite Karl som jag såg slank in på en av bilderna.
Hoppas att du hade en supertrevlig vecka!
Själv så går jag inatt av min nattvecka.
SÅ SKÖNT!

Och att det är ferre imorron är ju då ett som är så säkert :)
God fortsättning och ett gott nytt år!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback