Lite olika

Jag får lite ångest när det verkar som att många andra redan har börjat med uppsatsen. Men jag tänker ta det lugnt i veckan. Man har ju hela nästa vecka på sig innan vi ska träffas med gruppen!

Så istället för att tänka mer på den har jag varit på stan med Anna idag. Köpte lite smink och grejs men inga kläder tyvärr. Anna är också sugen på att färga mörkt. Visst tycker vi att hon ska göra det?!

Ikväll ska jag kika på och hjälpa till att fixa lite med Sandras nya lägenhet. Ska bli jättekul att se den! Jag och Anna tycker att vi tjejer ska vara där och förfesta på juldan, om hon hunnit bli lite klar med den i alla fall. Annars kan vi vara hos Anna. Ska vi göra som vanligt att alla köper en julklapp var för ca 50-100 kr som vi lottar ut? Vad säger ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback