Juldagen

Förfest hos Anna

 Jag och L-S vann big time över Anna och Lisa i Lisas spel.
 Anna och Malin, Sara och Anna.
 Lisa var supertuff i sin skinnkjol.
 Vi posar i våra nya Rubberducks. (Vi hade inte på oss dem på Station sen.)
 Det var jättekul att träffa Malin!
 Julklapparna
 Jag fick Lisas paket: nagellack och nagellacksblåsapa.
 Anna, Linnéa och Sara.
 Sofia och Linnéa kom efter ett tag.
 Anna, Malin, Linnéa och Anna.
 Sandra, Sara och Lisa.
 Fotograf-Lisa.
 Anna och Sandra var glada i hatten.

Mot Station 8


 Vad gör Marklund?
  Träffade Sanna, Maja och Lisa i kön.

På Station 8

 Anna var jättefin i sin nya klänning!
 Jag träffade Kajsa!
 Vad händer här egentligen?
 Det blev mycket öldrickning med Pär och PW. Pär fick stå i baren och trängas medan jag och PW drack upp ölen.
 Lite mingel.
 Vilka är de här?

Tack för igår allihopa! Nu siktar vi in oss på nyårs.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha ja vad faen gör egentligen Marklund?

2007-12-26 @ 22:28:25
Postat av: Sara

God fortsättning på dig!

2007-12-26 @ 22:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback