Ingen julafton utan Aftonbladet

Dagen började med att jag körde till Bjurström för att byta julklappar med pappa och farmor.

 Hastighetsmätaren är trasig, jag lovar.

När mamma hade slutat jobba åkte vi till Byske till morbror Mikael och hans fru Susanne.

 Morfar och mormor

 Linn

 Tomten kom precis när Mikael for till affären för att köpa tidningen. Typiskt.

 Julklappsutdelning

 Jim, Viktor och John

 Bröderna

 Susanne hjälper tomten att hitta paket under granen.

 Erik fick ett roligt rim på sitt paket.

 Mamma fick en bärbar telefon av mig.

 Susanne och mormor

 Mina julklappar

Ja, jag fick mobilen som jag ville ha, i blått. Jag blev superduperglad. Nu är den på laddning så att jag kan skryta med den ikväll!

Ikväll är det i alla fall fest och jag är hur peppad som helst! Det blir förfest hos Anna, där jag och tjejerna ska byta julklappar. Sen blir det utgång på hemvändarkväll på Station 8. Vi ska ha skitkul!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kusinen och bröderna är ju inte helt olika varandra. Hoppas att ni hade en mysig jul. Vi ses i vimmlet i kväll!

2007-12-25 @ 14:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback