.....

Idag har jag inte åstadkommit så mycket på uppsatsen. Jag har skrivit lite bakgrund och skickat världens längsta mail till min vfu-handledare och frågat om jag får intervjua henne.

Annars har jag varit på Aqua Box, beställt pappas julklapp och spelat onlinespel. Jag blir lätt beroende de där spelen och tappar tidsbegreppet. Klockan är visst halv ett nu. Det hade jag ingen aning om att den skulle vara.

I morgon däremot ska jag vara produktiv. Jag ska gå till UB och kopiera en artikel och göra en disposition.

Sen är det luciafesten hos Ylva! Alla ska ta med sig något att hänga i hennes gran så jag måste fixa nåt bra till det också.

Sånt är läget.

Jo, englandsgrabbarna är hemma nu. Välkomna hem och lycka till på tentan på torsdag! Och fest i helgen - det vet ni.

Kommentarer
Postat av: failures

Vad kan man ge sin flickvän i julklapp?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback